Mulla on ilmotusasiaakin. Joo eli en voi varmaan laittaa kuvia tänne pitkään aikaan ku mun kamera menee korjaukseen joten en voi laittaa kuvia sen aikana:( mutta joo siis tänään mä menin kouluu kymppii jee. Ja olin yks päivä viimeviikol naisten ammattilentopallopelissä pallotyttönä:) ja saatii pallotyttöpalkaks mitkä tahansa viinerit tai munkit tai leivonnaiset mitkä haluttii ja yks mehu. Mutta ei mulla oikeen mitää muuta tärkeetä:)
Kiitos kun luit:) terveisin: Jultsu Bloggaa❤️

Mun tän päivän asu. Sori laatu:/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti