maanantai 28. lokakuuta 2013

Uus postaus:)

Joo tällänen me leivottiin:)
Mun tän päivän asu. Sori laatu:/


Joo eli nyt on ollu taas vähän taukoo mutta nyt teen tälläsen pienen postauksen
Mulla on ilmotusasiaakin. Joo eli en voi varmaan laittaa kuvia tänne pitkään aikaan ku mun kamera menee korjaukseen joten en voi laittaa kuvia sen aikana:( mutta joo siis tänään mä menin kouluu kymppii jee. Ja olin yks päivä viimeviikol naisten ammattilentopallopelissä pallotyttönä:) ja saatii pallotyttöpalkaks mitkä tahansa viinerit tai munkit tai leivonnaiset mitkä haluttii ja yks mehu. Mutta ei mulla oikeen mitää muuta tärkeetä:) 
Tässä eilinen asu ku oltiin menossa perhetuttavan synttärikutsuille:)

Kiitos kun luit:) terveisin: Jultsu Bloggaa❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti