sunnuntai 20. lokakuuta 2013

EI MY DAY:TÄ TÄNÄÄN!

Joo sori jos odotite myday:tä innolla. Sitä ei tuu tänään. Vitsu mua ärsyttää ihan suunnattomasti. Lupaan tehä sen HUOMENNA!!!!!! Mun kamera on jotenkin rikki koska se ei suostu lataamaan videoita tähän ollenkaan. Oon oikeesti tosi pahoillani. Toivottavasti ette pahastuneet:( Mä kuvasin koko päivän, mutta ihan turhaan. Teen sen huomenna puhelimella. Niistä tulee vaan eri videoita ettei ne oo samassa videossa vaan ne on erillään. Mut voin laittaa muutaman kuvan mitä otin:)

                                        Tässä on siis koulu jolla kävin pelaamassa:)
                                        Auringonlasku♥
                                        Puu
                                                                       .......
                                                  Kello, sori laatu:D







                                       Joo en tajuu mitä noi siniset jutut on:///




Nonii kuvia oli tosi vähän. Miks tää päivä meni ihan mieleen:/? Oon viel tosi pahoillani ettei tää toiminu tänään. Haluun viel kiittää mun rakkaita kolmee lukijaa. Oon aika uus bloggerin käyttäjä joten blogi ei ehkä oo maailman parhaimmasta päästä:(:// Mutta ihanaa kun jaksatte seurata mun tekemisiä täällä♥  Käykää katsomassa Ellan blogi: www.ellan-tattimaa.blogspot.fi
Ja Jennyn: www.jsphotoworld.blogspot.fi      kiitos♥

Rakkaudella: Jultsu Bloggaa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti