Joo eli pistin itteeni vähä vauhtia ja upesin kuvaamaan nyt taas vihdoinnnn♥♥ Ja tuotaaaahh tohon voi sitte kommentoida et millasiakuvapostauksia toivotte että haluutteko enemmän lunnosta tai musta vai jostain muusta kivasta?:) Joo tässä siis nyt ensin aattelin kertoo kuluneesta ajasta. En siis todellakaamuista mitä on tapahtunusinä aikana ku en oo postannu mut kuitenki:) Elisiis tällä viikolla mun serkku tuli meille tiistaina ku alko syysloma. Me tavattii kaupungissa Stockan eessä ja mentii mäkkärii syömää. Siitä me suunnatiin shoppaileen ja ostettiin aika vähä tavaraa. Mun serkku Minerva osti öööööhh...mitä se osti. Ainii pinnejä ja pompuloita ja ei muuta tainnu ostaa. Mä ostin pipon, lompakon ja kuoren puhelimeen. Niistä taitaa olla kuvissa jotai siis et taidatte nähä ne näissä tulevssa kuvissa. Sitte illalla tultiin kotiin ja me leivottiin suklaamuffinsseja. Sitte me kuvailtiin ja pidettiin vaa hauskaa:) Sitte me mentii joskus kaheltatoista nukkuu. Sitte keskiviikkona me mentiin äitin ja Minervan kaa kaupunkii uudestaa ja äiti osti mulle kahet farkut. Sellaset sinapinväriset ihanat farutja sitte sellaset normi siniset farkut:) Minerva osti ginatricotista pipon jonka mää ostin tiistaina:) Ja ne farkut äiti osti mulle ginatricotista. Minerva osti samanlaiset siniset farkut kun mää:) Sitte me suunnatiin YVES ROCHERiin eli meikkikauppaan ja ostin sieltä ripsarin ja kaks huulirasvaa. sitte mentiin kotiin ja Minervan äiti tuli hakeen Minervan kotiin. SItte snä päivänä menin mun toiselle kamulle yöks Teiskoon. Mun kaverin koira oli synnyttäny neljä pentua mutse yks uoli ku se oli ni heikko:( Mut siel oli kolme sellasta ihanaa herttasta koiranpentua, Pipsa, Jade ja Lucas(en oo varma onks se Lukas vai Lucas mut sama se kai on:D) Pipsa on kyl aivan ihana:( Hitsi ku unohdin ottaa kameran mukaan nii oisin voinu kuvata niitä pentuja:(( Mut oliaivan sairaan söpöjä! Sitte me pelattii biljardia ja mentiin kolmelta nukkuu xDDD aamulla me leikittii koirien kaa ja sillee. SITTE ALKO SATAAN LUNTA!!!!!<3 mentiin ulos mun kaverin kaa ja sen mun kaverin mummun koiran kaa Rommin kaa ulos. Leikittii siel ulkona sitte Rommin kaa ja sillee. Sitte mentiin sisälle leikkiin pentujen kaa ja sitte me lähettii ku mun kaverilla oli ratsastus nii ne heitti mut kotii samalla. Heittämällä tarkotan kotiin viemistä autolla. onpas tässä paljo tekstiä...nomut tänää mää, mun mummu, äiti ja iskä mentiin vohvelibaariin jasyötiin vohvelit. sitte mentiin YVES ROCHERiin ja ostin kakshajuvettä. sitte tultiin kotiin. HUH VIHDOIN!!!!
Nyt kuvien pariin:))♥
Palvokaa ilmettä;D
Ja tätä myös:O
Söb ilme:DDD
Uuu mitäs tuolla lattialla on?:O
Ja tuollakin?!:O
Se ihana♥
Äiti joo joo ei me kuvailla mua vaa Juliaa!!:o
Ilmeellä♥
Minervan kynnet♥:o
Heart♥
SHHH! TÄÄLLÄ KUVTAAN!
Saanx kysyy tota mun ilmettä?:D
Minerva ookko kala tai jtn? OOT NIMITTÄI MAAILMAN SÖPÖIN SELLANE:OOOO
Iiiihana♥
♥♥♥♥
Yääääk älä tuo lähemmäs!!!
Kynsilakkaaaaa:o
Musta tää on hiano? Mitäs te sanotte?:o
häääääääähh?
Saanko kysyy meiän moelmpien ilmeitä?:D
Milo♥
heilahtanut kieli, keilahtanut hieli:D
Tässä ne muffinssit:)
tässä se pipo, lompakko ja kuori:)
Puhelimen kuori:)
Lompakkoooooh♥
MIKÄ TÄÄ ILME ON KERTOKAA MULLE!
Seurakkaa mua instassa: _jultsudirectioner_
Lomakko sisältä
;DDDD
Eyes♥
Eiks ookki söpö ilme?:D
Uus ripasri ja huuliasvat:)
Minnin silmä:D
Tykkään sun blogistas :)))
VastaaPoistaKiitos:3 Arvostan sua paljon♥ Sullakin onn hieno blogi:)
Poista