maanantai 21. lokakuuta 2013

My Day!♥

 Eli kuten otsikosta näkee, tässä tulee se myday. Mutta muistakaa et videot on eri videoina eli ne ei oo samassa. Kiitos kun jaksoitte odottaa♥




                                         Tää on jotenkin hassun värinen:///



 
 
                                          Tässä mun housut jotka laitoin kouluun

                                           Tässä paita jonka laitoin kouluun;;)
 
                                                  Tällön lähin kouluun:)
                                                         ...............
                                              Mun kengät


                                 Sitten olin koulussa ja tulin kotiin....



                                                Välipalaa koulun jälkeen:)♥
 
 Läksyjä..
 
 
 
 
                                                    Tulin reeneistä
 Tulin suihkusta ja menin nukkuun:) öitäää:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti