Eli kuten otsikosta näkee, tässä tulee se myday. Mutta muistakaa et videot on eri videoina eli ne ei oo samassa. Kiitos kun jaksoitte odottaa♥
Tää on jotenkin hassun värinen:///
Tässä mun housut jotka laitoin kouluun
Tässä paita jonka laitoin kouluun;;)
Tällön lähin kouluun:)
...............
Mun kengät
Sitten olin koulussa ja tulin kotiin....
Välipalaa koulun jälkeen:)♥
Läksyjä..
Tulin reeneistä
Tulin suihkusta ja menin nukkuun:) öitäää:D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti